Regulamin sprzedaży biletów online
Muzeum Szlachty Mazowieckiej w Ciechanowie
- Warunkiem skorzystania z systemu internetowej sprzedaży jest:
- zaakceptowanie niniejszego Regulaminu, które jednocześnie stanowi oświadczenie woli i stwarza prawne zobowiązania między Kupującym, a Muzeum Szlachty Mazowieckiej w Ciechanowie, ul. Warszawska 61A, 06-400 Ciechanów,
- spełnienie wymaganych procedur zakupu na stronie www.bilety.muzeumciechanow.pl,
- wprowadzenie danych Kupującego,
- wybór dnia zwiedzania oraz ilości biletów,
- sprawdzenie poprawności wprowadzonych danych,
- potwierdzenie dokonania zamówienia oraz otrzymanie drogą elektroniczną potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Muzeum Szlachty Mazowieckiej w Ciechanowie.
- System sprzedaży internetowej jest bezpłatną usługą automatyczną i umożliwia zakupbiletów indywidualnych.
- Warunkiem sprzedaży internetowej biletów jest opłacenie zamówienia przez Kupującego. Zapłata niepotwierdzona przez bank Kupującego w ciągu 2 godzin powoduje automatyczne anulowanie zamówienia. Płatności za bilety są obsługiwane za pośrednictwem portalu www.platnosci.pl przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, Marcelińska 90. Brak bankowego potwierdzenia, o którym mowa wyżej powoduje, iż pieniądze pobrane przez operatora płatności mogą być wykorzystane przy kolejnym zakupie lub zwrócone. Kupujący jest informowany o sposobie postępowania w danej sytuacji przez PayU S.A., pocztą elektroniczną - kontakt: pomoc@platnosci.pl lub tel. 61 630 60 05.
- Ceny biletów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Aby otrzymać fakturę VAT należy w procesie zamawiania zaznaczyć opcję Faktura VAT oraz podać poprawne dane niezbędne do jej wystawienia.
- Poprzez rejestrację w systemie sprzedaży internetowej Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych przez Muzeum Szlachty Mazowieckiej w Ciechanowie, w celu realizacji zamówienia, niezbędnego kontaktu z kupującym oraz w celu wszelkich działań niezbędnych do funkcjonowania systemu sprzedaży biletów. Wszelkie dane osobowe otrzymywane w ramach sprzedaży biletów są wykorzystywane w celu wykonania umowy sprzedaży biletów.
- Muzeum Szlachty Mazowieckiej w Ciechanowie nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania nieprawdziwych lub błędnych danych w formularzu zamówienia.
- Muzeum Szlachty Mazowieckiej w Ciechanowie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia transmisji danych w trakcie dokonywania zakupu.
- System sprzedaży internetowej umożliwia zakup biletu od bieżącego dnia wydarzenia. Muzeum Szlachty Mazowieckiej w Ciechanowie zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży internetowej w każdej chwili bez podawania przyczyn.
- Brak możliwości zakupu biletu za pośrednictwem systemu sprzedaży internetowej nie oznacza braku biletów w kasie biletowej w Muzeum Szlachty Mazowieckiej w Ciechanowie.
- Wszystkie informacje dotyczące przebiegu realizacji zamówienia przekazywane będą drogą elektroniczną.
- Bilety ulgowe bez udokumentowania prawa do ulgi nie uprawniają do wejścia do Muzeum Szlachty Mazowieckiej w Ciechanowie - są nieważne.
- Klient drukuje bilet lub zapisuje na urządzeniu mobilnym po potwierdzeniu realizacji zamówienia przez Muzeum Szlachty Mazowieckiej w Ciechanowie.
- Bilety ważne są 180 dni od wybranej daty wizyty w Muzeum Szlachty Mazowieckiej w Ciechanowie (dotyczy biletów na wydarzenia nielimitowane). Pozostałe bilety ważne są w dniu terminu. Niewykorzystane po tym czasie bilety (utracona ważność) nie podlegają zwrotowi ani przebukowaniu.
- Wszystkie informacje na temat zwiedzania Muzeum Szlachty Mazowieckiej w Ciechanowie, cennika, zniżek, ofert specjalnych, godzin pracy kas biletowych i inne, opublikowane są na stronie www.muzeumciechanow.pl
- Sprzedaż biletów w zakresie zamówienia i płatności drogą internetową podlega fiskalizacji, w związku z czym kupujący drogą elektroniczną otrzymuje dowód zapłaty.
- Osoby dokonujące płatności za pośrednictwem banku zagranicznego winny uwzględnić koszty pośrednictwa bankowego, gdyż tylko pełna zapłata w wyznaczonym terminie gwarantuje realizację zamówienia przez Muzeum Szlachty Mazowieckiej w Ciechanowie.
- Muzeum Szlachty Mazowieckiej w Ciechanowie może odmówić wstępu na jego teren osobom:
- znajdującym się pod widocznym wpływem alkoholu, środków odurzających, psychotropowych lub innych podobnie działających środków,
- posiadającym broń lub inne przedmioty zagrażające życiu,
- zachowującym się agresywnie, prowokacyjnie albo w inny sposób stwarzającym zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku zwiedzania.
W w/w przypadkach Muzeum Szlachty Mazowieckiej w Ciechanowie nie zwraca pieniędzy za zakupione bilety.
- W przypadku, gdy biletowane wydarzenie nie odbędzie się z przyczyn leżących po stronie
Muzeum, posiadacz biletu może oddać zakupiony bilet z żądaniem zwrotu wpłaconej kwoty. - Zwroty za bilety zakupione w kasach Muzeum są dokonywane wyłącznie w kasach Muzeum. Warunkiem dokonania zwrotu jest posiadanie zakupionego i niewykorzystanego biletu.
- Zwroty za bilety zakupione online dokonywane są bezpośrednio na konto, z którego została dokonana płatność za zwracany bilet. Warunkiem otrzymania zwrotu jest posiadanie dokumentu (kuponu) zakupu biletu otrzymanego w procesie realizacji zamówienia.
- Otrzymanie zwrotu jest możliwe jedynie w przypadku, gdy po zweryfikowaniu numeru biletu w systemie kasowym ma on status biletu niewykorzystanego.
- Zwiedzający może złożyć reklamacje dotyczące usługi rezerwacji, zakupu biletów drogą
elektroniczną oraz jakości usług świadczonych przez Muzeum w ciągu 14 dni kalendarzowych od wyznaczonego terminu wydarzenia. - Informujemy, że w przypadku płatności online należy pamiętać o konieczności przechowywania dowodów realizacji transakcji do momentu wizyty w Muzeum.
- Reklamację można złożyć e-mailowo na adres bilety@muzeumciechanow.pl.
- W reklamacji zamawiający powinien wskazać: czego dotyczy reklamacja, podać numer
rezerwacji/zamówienia oraz przyczynę reklamacji, przy czym Muzeum nie ponosi
odpowiedzialności za nieprawidłowo dokonane reklamacje, w szczególności za podanie przez zwiedzającego nieprawidłowych lub nieprawdziwych danych. - Muzeum nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości reklamacyjnej w
przypadku jej zatrzymania przez system antyspamowy programu pocztowego Muzeum. - Reklamacja będzie rozpatrzona przez Muzeum w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia
otrzymania reklamacji. Potwierdzenie złożenia reklamacji zostanie wysłane do zwiedzającego drogą e-mailową. O rezultacie rozpatrzenia reklamacji Muzeum poinformuje zwiedzającego drogą elektroniczną na adres wskazany w reklamacji w terminie nieprzekraczającym 14 dni kalendarzowych od daty jej wpływu drogą elektroniczną na adres wskazany w reklamacji w terminie nieprzekraczającym 14 dni kalendarzowych od daty jej wpływu. - Rozpatrzenie reklamacji przez Muzeum nie wyłącza prawa zwiedzającego do dochodzenia roszczeń na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego oraz przepisów Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r., poz. 827).
- Bilet uszkodzony (nieczytelny dla urządzeń skanujących) nie podlega zwrotowi.
- Regulamin obowiązuje od 01.03.2017.